26.4.09

Ovogodisnja Uskrsnja torta

Uprkos mojim megalomanskim zamislima da ove godine napravim specijalni poduhvat za Uskrsnju tortu - veeeeliko izdubljeno jaje u uspravnom polozaju sa raznoraznim figuricama u njemu, nazalost za to nije bilo vremena. Cak sam ispekla i tortu u obliku jaja i podlogu na kojoj ce stajati, medjutim sticajem okolnosti i raznih neplaniranih obaveza nisam uspela da je dekorisem na vreme pa sam u subotu uvece brzom brzinom napravila jednu cetvrtastu varijantu torte koju sam imala i prosle godine.... livadica, zeke, jaja... dodali smo i par cokoladnih pilica tek da ne budu bas iste i eto...

Kako to (obicno) biva kad te nece onda te nece, pa sam u zlo doba (oko2 ujutro) shvatila da sam ostala bez biljne masti (Crisco) za fil za dekoraciju, pa je dekoracija i korpa radjena filom od putera, zato je ovako sjajna sto ja inace ne volim, volim kada je fil mat boje i kada se ne sija, mada vidim da neki bas vole i forsiraju ukrase od ovako sjajnog slaga/fila... to je vec sada potpuno individualna stvar licnog ukusa.


Torta je cokoladna sa malo marmelade od kajsija cisto da razbije cokoladnu monotoniju :)

U svakom slucaju evo, za ilustraciju kako moze da izgleda varijacija na Uskrsnju tortu u drugom obliku, ostadoh razocarana sto nisam uspela da napravim ono sto sam zamislila, ali nadam se da cu sledece godine imati vise vremena da se pozabavim jaje tortom koja zahteva dosta vise rada i detalja.

Nesudjeno jaje je postalo jedna prolecna torta sa jagodama, slike slede u narednom postu...:)

3 Comments:

Nina said...

Torta je lijepa kao i sve ostale tvoje torte
- malo sam čitala ono s lutkicama, mislim si za rođendan nećakinji napraviti nešto s lutkom, imam doma sličnih recepata, no vidjet ću, ako se odlučim trebat ću te sigurno :)

Nikki said...

Lutka je super stvar, jako je prosta a devojcice ih voooleee :) Samo vici ovde ili na FB sta god treba :)

Вера said...

Predivna je,prava Uskrsnja carolija!